[Blok 80] Cisza nocna a normalne życie

Tematy dotyczące mieszkańców bloków położonych na północ od ulicy Opieńskiego
Regulamin forum
Tytuły wątków dotyczących poszczególnych bloków powinny zaczynać się od podania numeru bloku wg schematu: [Blok xx] Tytuł wątku
Adko
Posty: 6
Rejestracja: 17 paź 2014, o 11:32

[Blok 80] Cisza nocna a normalne życie

Post autor: Adko » 18 mar 2018, o 11:13

Dzień dobry, pozwoliłem sobie poruszyć ten temat na forum, gdyż uważam całą sytuację za dalekie nieporozumienie. Mam na imię Adam i wraz z rodziną w bloku 80 klatce numer G. Wprowadziłem się tu przed ponad trzema laty. Nie jestem studentem, pracuję i płacę podatki w Poznaniu. Kupiłem mieszkanie za kredyt, na który pracuję i pewnie będę pracował przez kolejne kilkadziesiąt lat.

W moim przekonaniu nie prowadzę nader dokuczliwego, dla moich sąsiadów, życia. Na co dzień staram się być miły, pomocny, każdemu pierwszy mówię „dzień dobry”. Dlaczego o tym wspominam? Gdyż od kiedy się tu wprowadziłem już 4 raz grożono mi policją. Mam 32 lata i mieszkałem w swoim życiu w Lublinie, Warszawie i Białymstoku i Wrocławiu, Polsce wschodniej, centralne i zachodniej, a mimo to tylko na tym osiedlu spotykam się z bardzo dziwną postawą sąsiadów. Sąsiedzi wybaczcie, ale w trakcie całego roku są chwile kiedy każdy z nas obchodzi urodziny, imieniny, inne święta, odwiedza go rodzina, której nie widział od pół roku, robi parapetówkę itp. Jestem osobą otwartą i radosną, cieszę się na te chwile, zapraszam znajomych i rodzinę, pijemy przy tym alkohol i głośno rozmawiamy. Zapewne jak większość z Was. Nie wyobrażam sobie robić tego inaczej. Staram się zaczynać te imprezy wcześnie i kończyć w okolicy 24:00. W ciągu tych trzech lat w moim domu odbyło się może 6-7 takich spotkań. Nigdy jednak nie robimy dyskoteki, nie puszczamy głośno muzyki. Wczoraj, świętując narodziny mojej córki po raz kolejny pod drzwiami znalazłem kartkę - groźbę.