Inotel internet - zrywanie połączenia

Tematy, które mogą zainteresować wszystkich mieszkańców osiedla
Trosis
Posty: 6
Rejestracja: 30 sty 2012, o 11:07
Nr bloku: 17

Inotel internet - zrywanie połączenia

Post autor: Trosis » 6 gru 2012, o 11:12

Witam.
Czy tylko w moim lokalu są problemy ze zrywaniem połączenia internetowego w godzinach popołudniowych i w weekendy czy ktoś jeszcze to zauważył? Problemy pojawiły się od weekendu 10-11 listopada i trwają do dziś. Dzwoniłem do Biura Obsługi Klienta już kilka razy w tej sprawie, konsultant potwierdzał problemy ze switchem na os. Batorego, ale nie umiał powiedzieć kiedy i czy w ogóle coś z tym zrobią, pisałem już oficjalną reklamacje ale wygląda na to że Inotel ma ogólnie to w du... Sprawdzałem już wielokrotnie czy czasami nie jest to problem po mojej stronie ale zdecydowanie jest to problem po stronie dostawcy Internetu. Moja cierpliwość powoli się kończy i pewnie zmienię dostawce na East&West ale wcześniej chciałem się dowiedzieć czy ktoś jeszcze na osiedlu ma problemy z połączeniem internetowym i czy zgłaszane to było do Inotelu? Ogólnie bardzo irytująca jest ich ignorancja i zakłamanie konsultantów, nie mówiąc już o nieznajomości własnego regulaminu.

Awatar użytkownika
andy
Posty: 284
Rejestracja: 15 gru 2011, o 14:18
Nr bloku: 41
Kontakt:

Re: Inotel internet - zrywanie połączenia

Post autor: andy » 6 gru 2012, o 13:05

U nas też zrywało połączenie ale zaczęło się chyba 16.11, a apogeum było 22.11. Wpierw myślałem, że to router siada ale zbadałem sprawę i wyszło, że to u nich problem. Napisałem do nich miłe zgłoszenie, wskazując im miejsce, gdzie powstaje problem, żeby nie próbowali mi wmawiać, że to coś u mnie nie działa.
Następnego dnia jak ręką odjął. Wszystko działa aż do dziś.

Awatar użytkownika
Anya
Posty: 7
Rejestracja: 14 lut 2012, o 23:24
Nr bloku: 79

Re: Inotel internet - zrywanie połączenia

Post autor: Anya » 8 gru 2012, o 14:01

U mnie też zdarzyło się kilkakrotnie, że nie było internetu. Czasami przerwa trwa 15 min, a czasami nawet i do godziny. Ostatnio było to ok. 2 tyg. temu, ale w godzinach raczej wieczornych, tak po 18, jak wróciłam do domu.
Ja co prawda nie zgłaszałam tego, bo miałam inne rzeczy do roboty i po prostu wyleciało mi to z głowy, ale następnym razem napiszę do nich. Może jak więcej osób będzie zgłaszać usterki to się za to wezmą. Choć liczę, że taka sytuacja już się nie powtórzy ;-)

karpol
Posty: 29
Rejestracja: 20 cze 2012, o 18:52
Nr bloku: 99

Re: Inotel internet - zrywanie połączenia

Post autor: karpol » 9 gru 2012, o 21:16

Ja z kolei mam problem z tv, tzn. cudny dekoder zyxel po wlaczeniu jest czarno-bialy obraz, trzeba ze 3-4 razy resetowac zeby kolory sie pojawily...macie moze tez takie problemy?

satyr42
Posty: 48
Rejestracja: 13 mar 2012, o 12:54

Re: Inotel internet - zrywanie połączenia

Post autor: satyr42 » 10 gru 2012, o 00:15

Ja miałem od pewnego czasu to samo z Internetem. Generalnie po godzinie 20 nie dało się praktycznie nic zrobić (pobieranie 1Mb, rwało połączenia jak głupie, gubiło pakiety, upload prawie nie chodził). Napisałem do nich reklamację jakieś 2 tyg temu. Uznali ją, wystawili korektę faktury na półmiesięczny abonament i poprawili coś, tak że teraz jest względnie dobrze (osiągam 16Mb downloadu [na deklarowane 45] i 4Mb uploadu).

Teraz sugestia dla wszystkich dalej mających problem.
Nie zgłaszajcie usterki telefonicznie, tylko korzystajcie z formularza na stronie. Koniecznie w tytule i treści napiszcie kilka razy wielkimi literami słowo REKLAMACJA. Na rozpatrzenie reklamacji firma ma ustawowo regulowany termin i w tym terminie ma usunąć usterkę. Jeśli jej się nie uda, macie podstawy do rozwiązania umowy z powodu nienależytego wykonania usługi bez konsekwencji zapisanych w umowie. Podczas składania zwykłego zgłoszenia telefonicznego, jeśli nie zaznaczycie wyraźnie że składacie REKLAMACJĘ wasze zgłoszenie będzie traktowane z niskim priorytetem, bo zwykłe zgłoszenie telefoniczne do ich helpdesku nie jest traktowane jako reklamacja. Do mnie po złożeniu reklamacji dzwonili chyba ze 4 razy żeby potwierdzić, że usterka jest usunięta. Za każdym razem odmówiłem potwierdzenia, bo nie działało to tak jak powinno działać. Dopiero kiedy mieli ostatni dzień na rozpatrzenie reklamacji net zaczął chodzić z pełną prędkością (prawie 45Mb), więc potwierdziłem że jest ok. Teraz, jak pisałem, chodzi trzy razy wolniej więc podejrzewam że zrobili ze mnie głupka na parę dni przydzielając mi pełną przepustowość żebym im klepnął tę reklamację jako załatwioną;) Acha, jeszcze jedna uwaga. W reklamacji koniecznie napiszcie że podłączeni jesteście bezpośrednio kablem do gniazda i że sprawdzaliście na kilku urządzeniach tak żeby nie zwalali na router albo wirusy. Oczywiście faktycznie podłączcie się bezpośrednio przez kabel i potestujcie z różnymi urządzeniami, ale po wpisach na forum widać że mają problem z infrastrukturą. Widać trochę się przejechali dając każdemu astronomiczne i nierealne prędkości zamiast zrobić tak jak w E&W ofertę z niższą, ale stabilną prędkością.

satyr42
Posty: 48
Rejestracja: 13 mar 2012, o 12:54

Re: Inotel internet - zrywanie połączenia

Post autor: satyr42 » 10 gru 2012, o 00:20

karpol pisze:Ja z kolei mam problem z tv, tzn. cudny dekoder zyxel po wlaczeniu jest czarno-bialy obraz, trzeba ze 3-4 razy resetowac zeby kolory sie pojawily...macie moze tez takie problemy?
Pisz do nich reklamację, niech przyślą serwisanta do naprawy albo wymienią Ci na nowy. Urządzenia lubią się psuć i może masz jakiś trefny egzemplarz.

SpTp
Posty: 1
Rejestracja: 13 gru 2012, o 21:53

Re: Inotel internet - zrywanie połączenia

Post autor: SpTp » 13 gru 2012, o 22:08

Nie polecam zmiany na East West. Niestety mam podobne problemy z łączem od nich. Od listopada modem resetuje się od kilku do kilkunastu razy dziennie. Wieczorem nie da się normalnie posiedzieć w sieci. Dział techniczny nie może sobie poradzić z problemem, wymieniali modem, wymieniali firmware, technik sprawdzał instalacje - wszystko jest niby ok, tylko, że nie działa tak jak powinno. Nawet z wysłaniem tej wiadomości miałem problem, bo właśnie w chwili naciśnięcia "wyślij" modem się zresetował.

ODPOWIEDZ