Wymiana okien

Tematy, kt├│re mog─ů zainteresowa─ç wszystkich mieszka┼äc├│w osiedla

Wymiana okien

Postprzez Morticia » 25 pa┼║ 2012, o 10:05

Przymierzam sie do wymiany okien (z drewna na PCV) i nie wiem od ktorej strony to ugryzc.
Czy najpierw mam znalezc firme, wymienic okna a potem zglosic sie po refundacje? I do kogo sie zglosic? Adm osiedla czy PSM? Czy mo┼╝e trzeba "g├│r─Ö" poinformowa─ç z wyprzedzeniem o takim planie?
Czy kwota zwrotu jest stala, okreslona, czy przedstawiam fakture i na jej podstawia jest obliczany zwrot dla mnie? Jakie sa terminy zwrotu w teorii i w praktyce? Osoby, ktore maja to juz za soba prosze o wskazowki :)
Mozecie tez polecic sprawdzona firme, ktora nie zdziera czy podac przykladowe ceny (mam okna 60x150, 90x150 i 90x225). Jestem kompletnie zielona w temacie, nie wiem jaka cena za okna to cena uczciwa. Za wszelkie porady bede wdzieczna, pomoga mi ogarnac sprawe :)
"A day alone, only that would be death." - Morticia Addams
Morticia

Do┼é─ůczy┼é(a): 25 lut 2012, o 20:14
Nr bloku: 44

Re: Wymiana okien

Postprzez andy » 29 pa┼║ 2012, o 09:19

Nigdy nie wymienia┼éem okien ale wydaje mi si─Ö, ┼╝e je┼╝eli chcesz otrzyma─ç refundacj─Ö, to wpierw nale┼╝y z┼éo┼╝y─ç jaki┼Ť wniosek do administracji.
andy

Do┼é─ůczy┼é(a): 15 gru 2011, o 13:18
Nr bloku: 41

Postprzez koza669885474 » 27 gru 2012, o 10:29

Tak najpierw na spokojnie wymieni─ç okna i p├│┼║niej zadzwoni─ç do administracji i przychodzi pan kt├│ry sprawdza i wtedy sie dostaje te pieniadze .
koza669885474

Do┼é─ůczy┼é(a): 25 pa┼║ 2012, o 07:50
Nr bloku: 6

Postprzez boczek » 12 cze 2013, o 13:49

Witam serdecznie wszystkich Forumowicz├│w osiedla Batorego,