Tematy, które mogą zainteresować wszystkich mieszkańców osiedla
-
karpol
- Posty: 29
- Rejestracja: 20 cze 2012, o 18:52
- Nr bloku: 99
Post
autor: karpol » 22 lip 2012, o 15:32
darenty pisze:Ja nie narzekam i nie narzekałem nigdy na Inotel.
Poproś o tel. do instalatora i zadzwoń i sam grzecznie "poproś" żeby się zjawił;)
ale złap go na osiedlu - często widać jak auto stoi pod jakimś blokiem.
Jak to nie pomoże to nie idź do Tesco tylko zadzwoń na infolinię i powiedz, że jak Ci w 3 dni nie zamontują to idziesz do konkurencji - KONKURENCJA to magiczne słowo klucz:)
Ja osobiście mam 3PAK ( tel-net-TV) płacą za to 82 zł mam net 45; standard kanałów i do tego tel. stacjonarny na całą PL i EU na stacjonarne za free.
Myślę, że to optymalne rozwiązanie
zrobiłem tak jak mówiłeś, i od razu mi zalożyli następnego dnia (choć i tak czekałem 3 tygodnie!)/
Na razie poza zawieszaniem się co jakiś czas dekodera (ten zyxel to podobno jedno wielkie padło) jest znośnie, a Internet czy miałem 6mb w poprzednim mieszkaniu czy teraz 45 to nie widzę różnicy:)
-
karpol
- Posty: 29
- Rejestracja: 20 cze 2012, o 18:52
- Nr bloku: 99
Post
autor: karpol » 2 sie 2012, o 22:07
czy Wam tez ten dekoder zyxel tez tak co chwile sie zawiesza ze trzeba go resetowac? to jest strasznie irytujace...
-
Dany74
- Posty: 6
- Rejestracja: 17 mar 2012, o 13:23
- Nr bloku: 74
Post
autor: Dany74 » 2 sie 2012, o 22:26
karpol pisze:czy Wam tez ten dekoder zyxel tez tak co chwile sie zawiesza ze trzeba go resetowac? to jest strasznie irytujace...
Pisz reklamacje za każdym razem jak zawiśnie (mail na bok@inotel.pl wystarcza). Nie restartuj - dzwoń, pisz reklamację, że tv nie działa, żądaj naprawy i zwrotu kasy. W końcu wymienią na działający.
-
karpol
- Posty: 29
- Rejestracja: 20 cze 2012, o 18:52
- Nr bloku: 99
Post
autor: karpol » 20 sie 2012, o 21:06
telewizja u tego operatora jest żenująca...dekoder wiesza się kilka razy dziennie a po dzisiejszej burzy i deszczu nie mam 3/4 kanałów chciałem przedzwonić na infolinię ale ta czynna do 19 to jest masakra! nie wiem czy isc do nich reklamowac dekoder?
-
VooR
- Posty: 147
- Rejestracja: 29 gru 2011, o 20:27
- Nr bloku: 41
Post
autor: VooR » 21 sie 2012, o 11:37
W Inotelu też połowy kanałów po burzy wczoraj nie było.
"A coward dies a thousand deaths, a Souljah dies but once."
-
Dany74
- Posty: 6
- Rejestracja: 17 mar 2012, o 13:23
- Nr bloku: 74
Post
autor: Dany74 » 21 sie 2012, o 16:56
VooR pisze:W Inotelu też połowy kanałów po burzy wczoraj nie było.
Pojawiły się same? Pytam, bo na maila odpowiedzieli:
bok@inotel.pl pisze:w chwili obecnej zostały wprowadzone modyfikacje w usłudze TV. Proszę zrestartować (wyłączyć z zasilania i podłączyć na nowo) dekoder w celu wprowadzenia tych modyfikacji i powinny wszystkie kanały być dostępne.
Nie sprawdziłem czy były i zrestartowałem, programy są, a inne rzeczy co nie działały dalej nie działają...
-
VooR
- Posty: 147
- Rejestracja: 29 gru 2011, o 20:27
- Nr bloku: 41
Post
autor: VooR » 21 sie 2012, o 17:03
Nie sprawdzałem rano, a jeszcze nie ma mnie w mieszkaniu.
Podepnę się od razu z pytaniem - czy wszyscy użytkownicy inotela mają tak syfną jakość sygnału, że nie idzie tego oglądać na lepszym tv? U mnie jest taka kompresja, że oglądanie (szczególnie meczy) woła o pomstę do nieba... Nawet kanały HD nie wyglądają do końca jak HD. Na pewno nie jest to wina tv, bo filmy bluray działają ok.
"A coward dies a thousand deaths, a Souljah dies but once."
-
karpol
- Posty: 29
- Rejestracja: 20 cze 2012, o 18:52
- Nr bloku: 99
Post
autor: karpol » 21 sie 2012, o 19:09
VooR pisze:W Inotelu też połowy kanałów po burzy wczoraj nie było.
no ja właśnie o inotelu mówiłem...skandal jest z tą tv a dodzwonić się gdziekolwiek nie da rady...kanały znikają, obraz się wiesza żenada za tyle kasy....
-
karpol
- Posty: 29
- Rejestracja: 20 cze 2012, o 18:52
- Nr bloku: 99
Post
autor: karpol » 21 sie 2012, o 19:10
Dany74 pisze:VooR pisze:W Inotelu też połowy kanałów po burzy wczoraj nie było.
Pojawiły się same? Pytam, bo na maila odpowiedzieli:
bok@inotel.pl pisze:w chwili obecnej zostały wprowadzone modyfikacje w usłudze TV. Proszę zrestartować (wyłączyć z zasilania i podłączyć na nowo) dekoder w celu wprowadzenia tych modyfikacji i powinny wszystkie kanały być dostępne.
Nie sprawdziłem czy były i zrestartowałem, programy są, a inne rzeczy co nie działały dalej nie działają...
tak, dopiero rano się pojawiły, ale jeszcze ok. 1 nocy nadal nie było kilkunastu kanałów...
-
grzesiek
- Posty: 2
- Rejestracja: 13 maja 2013, o 15:25
- Nr bloku: 3
Post
autor: grzesiek » 13 maja 2013, o 15:30
Macie w ostatnich dniach jakieś poważniejsze problemy z dostępem do internetu w EAST&WEST?
Jest jakaś alternatywa oprócz Inotel? Bo z tego co czytałem to z Inotel też macie problemy.