Tematy, które mogą zainteresować wszystkich mieszkańców osiedla
-
KodIT
- Posty: 15
- Rejestracja: 1 mar 2012, o 17:09
- Nr bloku: 49
- Lokalizacja: Poznań
-
Kontakt:
Post
autor: KodIT » 10 lut 2024, o 10:49
Rob pisze: ↑31 gru 2023, o 10:19
Tymczasem często winny okazuje się ich własny komputer / router itp.
Od tego argumentu zaczyna każdy dostawca.
Swoją drogą przyznam, że każda forma reklamy jest dobra...
Tak, zdajemy sobie sprawę z tego, że dostawcy internetu od tego zaczynają. Niestety często tak jest - piszę to na podstawie naszego wcześniejszego doświadczenia np. ktoś miał stary router, w którym wifi zaniemogło i transfer spadł nagle do 1 mb/s - po wymianie routera wszystko wracało do normy.
Nie bronimy też w żadnym razie dostawców internetu, bo wiemy swoje za uszami mają.
Reklama to nie miała być - po prostu chcieliśmy się wypowiedzieć jako tzw. "trzecia niezależna strona". Poza tym "awarie internetu" to już nie nasza branża.
gustarballs1983 pisze: ↑19 sty 2024, o 10:30
@KodIT mnie raczej na swoje usługi nie namówicie, za dobrze się znam na bolączkach ze sprzętem, problem z wtyczką do Firefoxa wziął mnie z zaskoczenia, bo sytuacja miała miejsce od samego rana, jak tylko odpaliłem przeglądarkę, więc pierwsze podejrzenie padło na problemy u dostawcy, bo skoro ja nie grzebałem to może oni... Dopiero jak człowiek ma potwierdzenie, że jednak nie, to zaczyna szukać głębiej..
My nie świadczymy usług dostępu do internetu ani tym podobnych usług, więc nie mamy do czego namawiać Po prostu wypowiedzieliśmy się w tym wątku bazując na naszych wcześniejszych doświadczeniach i tyle. Obecnie nie wykonujemy już żadnych usług związanych z sieciami.
gustarballs1983 pisze: ↑19 sty 2024, o 10:30
@KodIT może tak zamiast tanich chwytów i próby naciągania mnie na dodatkowe koszta, poszukali byście we mnie sprzymierzeńca, i wzięli byście na jakiś helpdesk może? ;p
O jakich próbach naciągania na dodatkowe koszty piszesz? Prosimy, rozwiń temat.
-
gustarballs1983
- Posty: 216
- Rejestracja: 31 sty 2012, o 20:37
- Nr bloku: 1
Post
autor: gustarballs1983 » 11 lut 2024, o 21:12
@KodIT
Nie wiem jakie dokładnie usługi świadczycie, natomiast jak w temacie odnośnie problemów z internetem udziela się firm a z branży IT, to zapewne chcą świadczyć odpłatnie usługi pomocy rozwiązywania problemów, dziękuje postoję, sam sobie poradziłem, jak zwykle z resztą, Ba nawet Poinformowałem E&W że problem leży w aktualizacji tampermonkey i tylko na windowsie.
Mam nadzieję, że wyjaśniłem wszelkie nieporozumienia..
Pozdrawiam
Jeżeli aby dwa razy więcej zarabiać, trzeba dwa razy więcej, i dwa razy dłużej pracować, to ja nie wiem gdzie tutaj jest zysk.
-
Scan_Jan
- Posty: 9
- Rejestracja: 25 sty 2021, o 13:17
- Nr bloku: 82
Post
autor: Scan_Jan » 7 mar 2024, o 08:52
Dziś była awaria "na bogato":
06.03.2024-07.03.2024, Batorego 82.
Od około 19:10 do około 08:35 dnia następnego. Usługa: CARBON SUPER.
Brak dostępu przez około 13 godzin.
Ciekawi mnie czy ktokolwiek w nocy próbował to naprawić, wygląda tak jakby z rana dopiero zaczęli ogarniać.
Chociaż trzeba oddać, że globalnie walnęło (załącznik).
-
Załączniki
-
- downdetector_east_and_west_13h.png (71.06 KiB) Przejrzano 8086 razy
-
gustarballs1983
- Posty: 216
- Rejestracja: 31 sty 2012, o 20:37
- Nr bloku: 1
Post
autor: gustarballs1983 » 8 mar 2024, o 11:49
Witam w nocy z 6.03 na 7.03 u mnie awarii żadnej nie było siedziałem aż do 4:30 rano (bo tak się kladlem spać), i net cały czas był.
Zgłoszenia z downdetector są zapewne efektem tego, że Batorego 2 jest strasznie wokalne jeśli chodzi o jakieś usterki, na downdetector będą cisnąć ile się da, a na forum nie zgłosi nikt.
I tak jak mówicie w e&w nikt w weekendy czy po nocach nie pracuje. Wiec jak coś padnie to do roboty biorą się o 8:00 w dni powszednie, wiem z autopsji.
Jeżeli aby dwa razy więcej zarabiać, trzeba dwa razy więcej, i dwa razy dłużej pracować, to ja nie wiem gdzie tutaj jest zysk.
-
Scan_Jan
- Posty: 9
- Rejestracja: 25 sty 2021, o 13:17
- Nr bloku: 82
Post
autor: Scan_Jan » 8 mar 2024, o 22:13
gustarballs1983 pisze: ↑8 mar 2024, o 11:49
Witam w nocy z 6.03 na 7.03 u mnie awarii żadnej nie było siedziałem aż do 4:30 rano (bo tak się kladlem spać), i net cały czas był.
Czyli walnął tylko Internet na koncentryku... chyba czas migracji do kogoś innego na światłowód.
gustarballs1983 pisze: ↑8 mar 2024, o 11:49
I tak jak mówicie w e&w nikt w weekendy czy po nocach nie pracuje. Wiec jak coś padnie to do roboty biorą się o 8:00 w dni powszednie, wiem z autopsji.
To jest niezła masakra, ciekawe czy w niedzielę rano ktokolwiek zrobiłby cokolwiek, pewnie nie.
-
Tatiana7777
- Posty: 7
- Rejestracja: 29 gru 2023, o 20:46
- Nr bloku: 14
Post
autor: Tatiana7777 » 2 cze 2024, o 08:47
Niestety bardzo często zdażają się awarie, a szkoda.